maanantai 12. joulukuuta 2016

Mistä tuli idea tähän blogiin?

Hei ja tervetuloa lukemaan Palveluista Bisnestä- blogia. Toivon, että nautitte lukemisesta ja löydätte uusia asioita täältä.
Ensin voisin kuitenkin hieman avata teille, mistä ylipäätään tuli idea tämän blogin pitämiseen ja kuka minä olen.

Ideoiden kautta blogia kirjoittamaan:

Kun sain marraskuussa tietää pääseväni opiskelemaan palveluliiketoimintaa Lahden ammattikorkeakouluun, olin aivan innoissani. Vihdoinkin (kahden vuoden yritysten jälkeen), pääsin pääsykokeista kiitettävästi läpi ja ovi ammattikorkeakouluun avautui! Viime viikot ovatkin kuluneet kaikenlaisen tiedon ahmimisessa- aina Kelan tuista Lamk:n tiedotteisiin. Ja kyseisen koulutuksen opinto-oppaaseen, tottakai.

Koska palveluliiketoiminta on vielä aika uusi käsite - ja uusi koulutus myös Lamk:n koulutustarjonnassa- päätin pitää blogia opiskelustani. Eli tästä päivästä lähtien, aina vuoteen 2020 asti, blogini päivittyy opiskelusta, harjoitteluista, opinnäytetöistä... Mitä kaikkea korkeakouluopiskeluun nyt kuuluukaan!
Psst: opiskelu lähtee todenteolla käyntiin 09.01.2017! :)

Millainen kirjoittaja minä olen?

Ja sitten pientä esittelyä itsestäni. Eli bloggaajana en ole keltanokka. Olen ylläpitänyt mm. sisustussuunnitteluun liittyvää ammatillista blogia (Design By J.F), joka on tosin tällä hetkellä pienellä paussilla. Lisäksi opiskellessani tilasuunnittelua Koulutuskeskus Salpauksessa pidin opiskelublogia.
Varsinkin Design By J.F- blogini sai hyvän vastaanoton, johtuen todennäköisesti blogin markkinoinnista...

Tähän väliin voisin heittää pienen kysymyksen teille lukijoille:
Millaisia postauksia (liittyen amk-opiskeluun) haluaisitte täältä lukea? Ehdotuksia voi laittaa kommentti- kenttään :D

~J.F

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti